Najczęstsze pytania (FAQ)
Czy, żeby kupować w waszym sklepie potrzebuje konta klienta?
Nie, konto klienta jest tworzone dla Państwa wygody - aby w kolejnych zamówieniach nie wpisywać tych samych danych. Jednak konto klienta nie jest wymagane do złożenia zamówienia - mogą Państwo wypełnić dane zamówienia bez potrzeby logowania, czy rejestracji konta.
Czy istnieje minimalna wartość zamówienia?
Minimalna wartość zamówienia nie istnieje. Realizujemy wszystkie zamówienia, niezależnie od ich wysokości.
Jaki jest termin realizacji zamówienia?
Staramy się realizować wszystkie zamówienia w jak najkrótszym czasie. Przeciętny czas przygotowania zamówienia do wysyłki trwa do 2 dni roboczych od złożenia i opłacenia zamówienia. Do tego czasu należy dodać czas dostawy.
- Poczta Polska – przesyłka zwykła, średni czas dostawy 3–5 dni;
- Poczta Polska – przesyłka priorytetowa, średni czas dostawy 1–2 dni;
- Firma kurierska – czas dostawy: 1 dzień;
- Przesyłki zagraniczne – ok. 14 dni.
Czy otrzymam potwierdzenie po złożeniu zamówienia?
Każde złożone zamówienie jest potwierdzone automatyczną wiadomością wysłaną na adres e-mail podany w zamówieniu (z reguły w dniu złożenia zamówienia).
Czy po złożeniu zamówienia można dodać do niego jeszcze dodatkowe pozycje?
Tak, jeżeli zamówienie nie zostało jeszcze wysłane. W tej sytuacji prosimy o kontakt mailowy sprzedaz@wydawnictwo.net.pl lub telefoniczny 12/2905292 (pn. - pt. w godz. 8.00-16.00). W przypadku zamówień opłacanych kartą kredytową lub szybkim przelewem należy złożyć nowe zamówienie i w uwagach dopisać numer poprzedniego zamówienia z informacją o wysyłce jedną przesyłką. Niestety w tym przypadku zostaną naliczone kolejne koszty przesyłki.
Nie otrzymałem emalia z potwierdzeniem złożenia zamówienia.
Każde złożone zamówienie jest potwierdzone automatyczną wiadomością wysłaną na adres e-mail podany w zamówieniu (z reguły w dniu złożenia zamówienia). Jeżeli nie otrzymaliście Państwo potwierdzenia na e-mail, proszę sprawdzić dokładnie swoją pocztę (również na swoim serwerze), zdarza się że wiadomości od nas trafiają do folderu SPAM lub innego folderu niż główny. Jeżeli po przeszukaniu skrzynki, wiadomość od nas nie odnalazła się, prosimy o kontakt mailowy sprzedaz@wydawnictwo.net.pl lub telefoniczny 12/2905292 (pn. - pt. w godz. 8.00-16.00) celem wyjaśnienia problemu.
Czy towary złożone w jednym zamówieniu mogą zostać wysłane pod dwa różne adresy?
Niestety, adresat przesyłki może być tylko jeden. Jeśli chcecie Państwo, aby wybrane towary zostały wysłane do dwóch różnych miejsc, należy złożyć dwa różne zamówienia.
Czy zamówienie może być dostarczone pod inny adres niż adres nabywcy? Gdzie mogę wpisać niezbędne informacje?
Tak, w trakcie składania zamówienia za każdym razem mogą Państwo zmienić adres dostawy w odpowiednim polu pod zamówieniem.
Czy mogę odebrać towar osobiście?
Zamówniony towar można odebrać osobiście w siedzibie Wydawnictwa w Krakowie przy ul. Saskej 2.
Czy istnieje możliwość wysyłki za granicę?
Wysyłka poza granicę Polski jest możliwa do państw Europy, do Stanów Zjednoczonych i Kanady. Koszty przesyłki na terenie Europy i Ameryki Północnej zgodnie z cennikiem. Jeśli chcą Państwo wysłać paczkę poza granice Europy i Ameryki Północnej prosimy o wcześniejszy kontakt z nami w celu ustalenia kosztów przesyłki oraz form płatności. E-mail: sprzedaz@wydawnictwo.net.pl, tel.: 12/2905292 (pn. - pt. w godz. 8.00-16.00).
Czy można zrezygnować ze swojego zamówienia?
Złożone zamówienie może być anulowane jedynie drogą telefoniczną: tel. 12/2905292 (pn. - pt. w godz. 8.00-16.00). Anulować można tylko zamówienia, które nie zostały jeszcze zrealizowane.
Czy cena wyświetlana przy danej pozycji obejmuje opłatę za dostawę?
Niestety nie. Cena wyświetlana obok towaru określa tylko jego wartość. Opłata za dostawę doliczana jest osobno do całego zamówienia. Koszt transportu można sprawdzić w zakładce koszty przesyłki lub w koszyku podczas składania zamówienia.
Ile wynosi koszt dostarczenia zamówionego produktu?
I. Przesyłki krajowe:
Poczta Polska - przesyłka zwykła - przedpłata, płatność kartą kredytową, lub ePrzelewem - 8,00 PLN
Poczta Polska - Przesyłka priorytetowa - przedpłata, płatność kartą kredytową, lub ePrzelewem - 10,00 PLN
Poczta Polska - przesyłka zwykła za pobraniem - opłata przy doręczeniu - 14,00 PLN
Poczta Polska - Przesyłka priorytetowa za pobraniem - opłata przy doręczeniu - 16,00 PLN
Kurier DPD - przedpłata, płatność kartą kredytową, lub ePrzelewem - 18,00 PLN
Kurier DPD - przesyłka za pobraniem - opłata przy doręczeniu - 23,00 PLN
II. Przesyłki do innych krajów Europy realizujemy za pośrednictwem Poczty Polskiej. Zryczałtowany koszt przesyłki wynosi 50 PLN. Jedyna akceptowana forma płatności przy zakupach za pośrednictwem księgarni www.wydawnictwo.net.pl to opłata kartą kredytową lub ePrzelewem w systemie Dotpay.
III. Przesyłki do Stanów Zjednoczonych oraz Kanady realizujemy za pośrednictwem Poczty Polskiej. Zryczałtowany koszt przesyłki do tych krajów wynosi 120 PLN. Jedyna akceptowana forma płatności przy zakupach za pośrednictwem księgarni www.wydawnictwo.net.pl to opłata kartą kredytową lub ePrzelewem w systemie Dotpay.
IV. Zamówienia z wysyłką do pozostałych krajów przyjmujemy jedynie telefonicznie lub drogą mailową. Ustalamy wówczas indywidualny koszt wysyłki.
Czy koszt przesyłki zależy od ilości produktów wchodzących w skład zamówienia?
Nie, niezależnie od ilości produktów wchodzących w skład zamówienia, koszty przesyłki są stałe.
Jaki jest sposób zapłaty za przesyłkę?
Płatności za złożone zamówienie z dostawą na terenie Polski mogą Państwo dokonać:
- przelewem bankowym na rachunek 86 1240 3002 1111 0000 2885 7316;
- kartą kredytową, płatniczą lub szybkim przelewem poprzez profesjonalny system realizacji transakcji płatniczych on-line dotpay.pl;
- gotówką przy odbiorze osobistym w siedzibie Wydawnictwa lub przy odbiorze za pobraniem.
Płatności za złożone zamówienie z dostawą poza teren Polski mogą Państwo dokonać:
- kartą kredytową, płatniczą lub szybkim przelewem poprzez profesjonalny system realizacji transakcji płatniczych on-line dotpay.pl;
Ile trwa zakładanie konta klienta? Chciałem dokonać zakupu, jestem nowym klientem.
Rejestracja konta trwa kilka sekund, zaraz po poprawnej rejestracji mogą Państwo korzystać z konta klienta.
Co się dzieje z moimi danymi osobistymi?
Wszystkie dane osobowe, konieczne do realizacji zamówienia są przez nas zachowane, a korzystanie z nich, przy zachowaniu wszelkich koniecznych wymogów bezpieczeństwa nastąpi jedynie w celu opracowania zamówienia i kontaktu pomiędzy Państwem a naszym sklepem.
W jaki sposób mogę dokonać zmiany lub uzupełnienia danych adresowych?
Wszelkich zmian adresowych mogą Państwo dokonać logując się do Panelu Klienta (zakładka Twoje: dane).